Politica de confidențialitate
Politica de livrare si retur
Cine imi va livra produsele comandate?
Comenzile sunt livrate folosind serviciul de curierat funizat de FANCURIER.
Cat dureaza livrarea?
Comenzile plasate in intervalul luni-vineri vor ajunge la destinatie intr-un interval de 2zile – 5zile. Comenzile facute vineri (dupa ora 16.00), sambata si duminica vor fi livrate in zilele de joi sau vineri ale saptamanii urmatoare.
In perioada sarbatorilor si pe parcursul desfasurarii unor campanii comerciale (de tipul BlackFriday), durata maxima de livrare a unei comenzi poate creste la cinci zile lucratoare. Orice intarziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastra, ci a firmei de curierat.
Livrarea produselor care nu se afla in stocul nostru la data comenzii, se face in 10-21 zile lucratoare.
Cat costa transportul?
Pretul transportului va fi urmatorul:
• Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei, tariful pentru primul kilogram este standard, de 26,78 lei (TVA inclus).
• La fiecare kilogram supimentar, se adauga 2,26 lei/kg.
Cum urmaresc livrarea?
Coletul livrat prin Fan Courier poate fi urmarit in fiecare moment unde se afla, folosind rubrica Fan Courier din site si numarul AWB-ului transmis prin email. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
Clientul nu este exonerat de obligatia de plata a cheltuielilor de curierat tur-retur in cazul in care produsele sunt trimise si neridicate in termen de 5 zile de la confirmarea livrarii
Cum vor fi livrate produsele care presupun conditii speciale?
Daca produsul pe care il doresti presupune conditii speciale de transport acesta va fi livrat adecvat
Ce fac daca nu mai doresc un produs?
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Vopseaua colorata NU se poate returna, produsul initial fiind colorata personalizat la cererea clientilor.
Returnarea unui produse cumparat se poate face in termen de maxim 14 zile calendaristice (10 zile lucratoare) de la data achizitiei, respectand urmatoarele conditii:
- Produsele nu trebuie sa prezinte urme de utilizare.
- Produsele sunt obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);
- Produsele returnate sunt din acelasi lot si sunt in stocul curent de marfa al vanzatorului.
- Produsele nu au facut obiectul unei comenzi speciale sau al unei promotii speciale.
- Produsele sunt in termenul de valabilitate.
Un produs nu poate fi returnat in urmatoarele situatii:
- In cazul in care prezinta semne vizibile de utilizare: este desigilat si/sau folosit.
- Eticheta ambalajului este deteriorata sau lipseste.
- Nu se afla in ambalajul in care a fost achizitionat sau ambalajul este deteriorat.
- Produsul a fost desigilat
- Nu face parte din categoria produselor returnabile.
Termene de returnare a banilor
Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in interval de 14 zile calendaristice de la data primirii returului, receptionarea produselor si stabilirea ca aceste produse fac obiectul returnarii banilor.
Conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului”.
In situatia mentionata mai sus, Dumneavoastra veti returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat in ambalajul original, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. Cheltuielile de expeditie vor fi suportate de Dumneavoastra. Produsele trebuie returnate in ambalajul lor original. Prin deschiderea ambalajelor individuale in care au fost livrate produsele comandate inseamna ca sunteti de acord cu aceste conditii de utilizare si ca produsele sunt cele comandate si corespund cerintelor Dumneavoastra.
Ce fac daca in colet gasesc un produs cu defecte?
Daca gasesti in coletul tau un produs care prezinta defecte, atunci esti obligat sa nu utilizezi produsul in scopul in care acesta a fost achizitionat. Produsul va fi returnat in ambalajul original impreuna cu factura fiscala si formularul de retur, completat integral. Contravaloarea comenzii/produsului va fi returnata dupa indeplinirea tuturor procedurilor legale.
Cum pot anula o comanda?
Daca doresti sa anulezi o comanda, da mail la office@toncorner.ro si precizeaza ca doresti sa anulezi comanda. In cel mai scurt timp vei fi contactat pentru solutionare.