Politica de livrare și retur

Cine îmi va livra produsele comandate?

Comenzile sunt livrate folosind serviciul de curierat funizat de FAN Courier Express S.R.L.

 

Cât durează livrarea?

Comenzile plasate în intervalul luni-vineri vor ajunge la destinație într-un interval de 2 zile  – 5 zile. Comenzile făcute vineri (după ora 16.00), sâmbăta și duminica vor fi livrate în zilele de joi sau vineri ale săptămânii următoare.

În perioada sărbătorilor și pe parcursul desfățurării unor campanii comerciale (de tipul BlackFriday), durata maximă de livrare a unei comenzi poate crește la cinci zile lucrătoare. Orice întârziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastră, ci a firmei de curierat.

 

Cât costă transportul?

Prețul transportului va fi următorul:

• Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul României, tariful pentru primul kilogram este standard, de 19 lei (TVA inclus).

• La fiecare kilogram suplimentar, se adaugă 1,6lei/kg.

 

Cum urmăresc livrarea?

După ce comanda va fi plasată catre FAN Courier, se va genera un cod de urmărire. Vei primi acest cod pe e-mail și vei putea să vezi starea comenzii tale.

 

De ce nu am primit toate produsele comandate?

Există mai multe motive pentru care nu ai primit toate produsele:

- Verifică e-mail-ul primit după finalizarea comenzii pentru a vedea dacă în lista finală apar toate produsele pe care le-ai comandat. Este posibil ca în timpul procesului de comandă produsul/produsele să lipsească din comanda ta.

- Verifică e-mail-ul de livrare pentru a constata dacă nu au fost produse anulate. Atunci când împachetăm comanda ta, putem să observăm că un produs nu este disponibil. Datorită faptului că nu dorim să primești coletul cu întârziere, vom livra ce avem pe stoc în acel moment. Produsele lipsă vor fi livrate dupa ce vor fi în stoc. Această situație este semnalată într-un mail în care te informăm de starea comenzii și îți arătăm tot ce nu a fost inclus în prima tranță. De asemenea, vei fi contactat telefonic de un reprezentant TonCorner înainte de a pregăti coletul, pentru a primi confirmarea că dorești livrarea parțială a comenzii.

-O comandă poate fi livrată în mai multe tranșe și poate ajunge în perioade diferite. Unele produse pot fi în stoc atunci când faceți comanda, altele pot avea la status „La comandă”. Dumneavoastră puteți opta, însă, pentru primirea pachetului în etape. Astfel, produsele aflate pe stoc vor ajunge în termenul menționat, în timp ce produsele „La comandă” vor ajunge mai târziu. În acest caz, costul transportului pe fiecare livrare va fi suportat de dumneavoastră.

-Verificați pachetul în detaliu pentru a vă asigura că produsul lipsă nu este ascuns.

Daca ai verificat toate posibilitățile menționate mai sus și bunurile încă lipsesc, contactează-ne la 0747.161.177.

 

Cum vor fi livrate produsele care presupun condiții speciale?

Dacă produsul pe care îl dorești presupune condiții speciale de transport, acesta va fi livrat adecvat.

 

Daca optez pentru plata ramburs voi avea taxe suplimentare?

Poți să optezi pentru plata cu cardul de credit/debit sau pentru plata în numerar. Indiferent de modalitatea de plata, nu se percepe nici o taxă suplimentară înafara costului transportului.

 

Ce fac daca nu mai doresc un produs?

Poți solicita returnarea unui produs în maximum 14 zile calendaristice de la data la care ai primit comanda.

Culorile (vopseaua colorată) se realizeaza pe comandă fermă, pe bază de rețetă individuală, după efectuarea plății și nu pot face obiectul returului;

 

Returnarea unui produs cumpărat se poate face în termen de maximum 14 zile calendaristice (10 zile lucrătoare) de la data achiziției, respectând următoarele condiții:

  • Produsele nu trebuie să prezinte urme de utilizare;
  • Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate), cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  • Produsele returnate sunt din același lot și sunt în stocul curent de marfă al vânzătorului;
  • Produsele nu au făcut obiectul unei comenzi speciale sau al unei promoții speciale;
  • Produsele sunt în termenul de valabilitate.

 

Un produs nu poate fi returnat în următoarele situații:

  • În cazul în care prezintă semne vizibile de utilizare - este desigilat și/sau folosit;
  • Eticheta ambalajului este deteriorată sau lipsește;
  • Nu se află în ambalajul în care a fost achiziționat sau ambalajul este deteriorat;
  • Produsul a fost desigilat;
  • Nu face parte din categoria produselor returnabile.

 

Produse care nu fac obiectul returului:

  • Culorile (vopseaua colorată) se realizeaza pe comandă fermă, pe bază de rețetă individuală, după efectuarea plății și nu pot face obiectul returului;

 

Termene de returnare a banilor

Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primește banii aferenți produselor returnate și costul transportului achitat inițial în interval de 14 zile calendaristice de la data primirii returului, recepționarea produselor și stabilirea că aceste produse fac obiectul returnarii banilor.

 

Conform Ordonanței nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță, „Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului”.

 

În situația menționată mai sus, Clientul va returna, în termenul prevăzut mai sus, produsul cumpărat în ambalajul original, fără să prezinte nicio urmă de deteriorare sau uzură. Cheltuielile de expediție vor fi suportate de Client. Produsele trebuie returnate în ambalajul lor original. Prin deschiderea ambalajelor individuale în care au fost livrate produsele comandate înseamnă că sunteți de acord cu aceste condiții de utilizare și că produsele sunt cele comandate și corespund cerintelor Clientului.

 

Ce fac daca în colet găsesc un produs cu defecte?

Daca găsești în coletul tău un produs care prezintă defecte, atunci ești obligat să nu utilizezi produsul în scopul în care acesta a fost achiziționat. Produsul va fi returnat în ambalajul original, împreună cu factura fiscală și formularul de retur, completat integral. Contravaloarea comenzii/produsului va fi returnată după îndeplinirea tuturor procedurilor legale.

 

Cum pot anula o comanda?

Dacă dorești să anulezi o comandă, trimite un e-mail la office@toncorner.ro și precizează că dorești să anulezi comanda. În cel mai scurt timp vei fi contactat pentru soluționare.