Termeni și condiții

Prezentul document stabilește domeniul de aplicare și termenii de utilizare a prezentei platforme digitale.

 

1. Definiții și scop:

Editorul platformei digitale www.toncorner.ro (denumită în continuare „Site”) este TonCorner SRL (denumită în continuare „Societate”).

Forma juridică: societate cu răspundere limitată

Sediul social: Str. Nichita Stănescu, nr. 32, 077135, Mogoșoaia, jud. Ilfov

Punct de lucru: Bd.Ion Mihalache 127, Bl.6, Sector 1, cod postal 011179

Capital Social 200RON

Înregistrată în registrul comerțului sub nr. J23/4035/10.10.2016

Cod unic de identificare fiscală: RO 36616428

IBAN: RO35 INGB 0000 9999 0628 8597

BANCA: ING BANK

E-mail de contact: office@toncorner.ro

Scopul acestui Site este de a furniza informații despre Societate și despre produsele și serviciile acesteia.

 

În cuprinsul prezentului document, următorii termeni folosiți cu majuscula vor avea ințelesurile menționate mai jos, dacă din context nu rezultă altfel sau dacă nu se prevede expres alt ințeles al termenilor:

  • Produse și Servicii: reprezintă orice produs sau serviciu listat pe Site, care pot fi furnizate de către Societate Cumpărătorului;
  • Utilizator: reprezintă persoana care accesează Site-ul, în scopuri private sau profesionale, în baza prezentului document „Termenii și condiții” sau a oricărui alt acord de utilizare existent între Societate și această persoană;
  • Cumpărător: reprezintă orice persoană fizică sau persoană juridică care a efectuat cel puțin o Comandă în baza Termenilor și condițiilor;
  • Comandă: înseamnă un document electronic, generat ca urmare a accesării Site-ului de către un Cumpărător, ce intervine ca formă de comunicare între Societate și Cumpărător, prin care Cumpărătorul transmite Societății, prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa Produse și Servicii de pe Site.
  • Contract: înseamnă contractul la distanță încheiat între Societate și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Societății și a Cumpărătorului, privind Comanda confirmată de Societate, prin care Societatea este de acord să livreze Clientului anumite Produse și Servicii, iar Cumpărătorul este de acord să efectueze plata acestora.
  • Newsletter: reprezintă materialul de informare periodică, în format exclusiv electronic, cuprinzând informații despre Produse și Servicii și/sau despre promoțiile desfășurate de către Societate într-o anumită perioadă de timp.

 

2. Răspunderea

Societatea, proprietarul acestui Site, va depune în permanență eforturi pentru a asigura acuratețea oricăror informații furnizate pe acest Site de la momentul afișării online a acestora, precum și pe toata perioada în care acesta este disponibil online.

Societatea își rezervă dreptul de a modifica și / sau rectifica conținutul informațiilor și documentelor publicate pe acest Site în orice moment și fără nicio notificare prealabilă.

Societatea nu poate fi trasă la răspundere pentru (1) erori sau omisiuni în informațiile publicate, (2) problemele tehnice întâlnite pe Site și pe toate celelalte site-uri la care acesta face trimitere prin intermediul link-urilor, (3) orice interpretare a informațiilor publicate pe aceste site-uri sau (4) consecințele utilizării lor.

În general, Societatea nu va fi ținută răspunzătoare pentru nicio daună, directă sau indirectă, indiferent de cauza, originea, natura sau consecința acesteia, cauzată de accesul oricărei persoane la Site, precum nici pentru imposibilitatea accesării acestuia, sau cauzată de utilizarea Site-ului și / sau a informațiilor disponibile direct sau indirect pe acest Site, precum și pe orice alte site-uri la care acesta face trimitere prin intermediul link-urilor.

 

3. Drepturi de proprietate intelectuală

Toate drepturile asupra Site-ului, inclusiv asupra conținutului acestuia, grafica și elementele textuale, planul general și alte componente sunt rezervate și sunt proprietatea exclusivă a Societății, cu excepția cazului în care nu se prevede altfel. 
Utilizarea conținutului Site-ului nu determină dobândirea de către Utilizatori a unor drepturi asupra tuturor sau a unora dintre bazele de date care susțin Site-ul. Utilizatorul este autorizat să facă uz de aceste informații în limitele permise de legislația în vigoare, în special de prevederile Legii nr. 8/1996 cu privire la drepturile de autor și drepturile conexe și ale Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).

Reproducerea, modificarea, transmiterea, copierea, distribuirea și republicarea întregului sau a unei părți a acestui Site în scopuri comerciale fără acordul prealabil scris al Societății sunt strict interzise, sub rezerva unor circumstanțe excepționale prevăzute de legislația în vigoare.

Pentru raportarea încălcării legii drepturilor de autor, Utilizatorul este rugat să contacteze Societatea pe e-mail office@toncorner.ro sau la numărul de telefon 0747 161 177.

 

4. Mărci

Denumirile comerciale, numele produselor și alte denumiri menționate pe Site sunt mărci înregistrate protejate de Legea nr. 84/1998 privind mărcile și indicațiile geografice și de Legea Concurenței nr. 21/1996.

 

5. Hyperlink-uri

Plasarea unui Hiperlink pe Site necesită autorizația prealabilă din partea Societății.

Următoarele link-uri, create de terțe părți, fără acordul prealabil scris al Societății, sunt interzise:

  • la pagina de pornire a Site-ului,
  • la oricare dintre paginile de internet ale Site-ului;
  • la un document publicat pe Site.

 

6. Cookies

În momentul vizitării Site-ului, modulele cookie pot fi instalate automat și stocate temporar în memoria computerului sau pe hard diskul acestuia pentru usurarea navigării. Cookie-urile nu permit identificarea Utilizatorului, dar sunt utilizate pentru a înregistra informații despre paginile vizualizate pe Site, data și ora vizitei pe Site etc.

Lista modulelor cookies utilizate de Site, precum și scopul acestora pot fi găsite la categoria Site-ului Cookies.

Modulele de tip cookie se poate dezactiva din browserul Utilizatorului. Această acțiune va duce la dezactivarea tuturor modulelor de tip cookie utilizate de browserul Utilizatorului, inclusiv cele de pe alte site-uri web, ceea ce poate determina modificarea sau pierderea anumitor setări sau informații. Dezactivarea modulelor de tip cookie poate schimba experiența de navigare pe Site sau poate face dificilă navigarea pe acesta.

 

7. Colectarea datelor pe Site

Utilizatorul Site-ului, care furnizează informații Societatii, acordă acesteia totalitatea drepturilor legate de aceste informații și o autorizează să utilizeze respectiva informație așa cum consideră necesar. Informațiile astfel furnizate de Utilizator vor fi considerate neconfidențiale, trebuie să fie exacte și obținute prin mijloace legale și nu trebuie să aducă atingere intereselor terților.

Mai precis, în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal pe Site, Utilizatorul este informat că acesta utilizează mai multe operațiuni de prelucrare al căror scop este de a asigura comunicarea și schimbul de informații cu Utilizatorul.

Aceste operațiuni de prelucrare permit Societății, în special, să:

  • Răspundă la solicitările scrise în diferitele secțiuni create în acest scop,
  • Transmită documentele solicitate,
  • Gestioneze candidaturile pentru diferitele locuri de muncă vacante, indiferent daca acestea corespund ofertelor de locuri de muncă publicate pe Site sau nu.
  • Datele colectate:
  • Trebuie să rezulte doar din înregistrarea lor voluntară de către Utilizatorul respectiv,
  • Sunt destinate numai utilizării interne și sunt direcționate către cei responsabili pentru a raspunde la solicitările Utilizatorului,
  • Sunt păstrate numai atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile definite în prezentul document.

 

8. Abonare si dezabonare la newsletter

Orice Utilizator al Site-ului se poate își poate exprima acordul pentru a primi Newsletter-ele Societății. Abonarea la Newsletter este gratuită și nu este obligatorie. Utilizatorul va putea renunța oricând, accesând linkul de dezabonare prezent în toate Newsletter-ele Societății.

Utilizarea newsletterului se face în aceleași condiții de limitare a răspunderii din punctul de vedere al conținutului precum se autorizează și folosirea Site-ului, în condițiile prevăzute de prezentul document, iar politica de confidențialitate se regăsește în rubrica dedicată. Societatea deține toate drepturile asupra conținutului Newsletter-ului trimis către abonați în aceleași condiții ca și pentru informațiile publicate pe site, în concordanță cu prevederile acestui document.

Renunțarea Utilizatorului sau a Cumpărătorului la primirea Newsletter-elor nu implică și renunțarea la acceptul dat pentru prezentul document de Termeni și condiții.

 

9. Produsele și serviciile oferite pe site-ul TONCORNER.RO. Politica de prețuri

Societatea își rezervă dreptul de a-și selecta clienții. Produsele comercializate prin intermediul Site-ului sunt noi, în ambalajul original al producătorului și în momentul livrării sunt însoțite de factură fiscală, conform legislației în vigoare. Produsele și Serviciile sunt oferite în condițiile respectării prevederilor prezentului document și în limita stocului disponibil. Din acest motiv, Societatea își asumă dreptul de a nu onora o anumită Comandă în cazul în care respectivul produs nu se mai regăsește în oferta curentă a importatorului.

Produsele au un termen de valabilitate între 6 și 12 luni în funcție de tipul de Produs ales. Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiaza de garantia legala de conformitate.

Prețurile sunt actualizate în funcție de cursul BNR. Prețurile prezentate includ TVA și nu includ costurile de livrare, în afara cazului în care se specifică în mod expres pe Site. Prețul de achiziție tipărit pe factura va fi același cu cel stabilit de consultantul de vânzări al Societății în momentul confirmării Comenzii drept comanda fermă.

 

10. Modul de cumpărare

Utilizatorul poate efectua comenzi pe Site, prin adăugarea Produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres la punctul 11. Odată adăugat în coșul de cumpărături, Produsul este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei Comenzi, implicit nici rezervarea automată a bunului. Prin finalizarea comenzii, Cumpărătorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.

 

11. Modalități de plată disponibile

Plata Produselor comandate de pe Site se poate efectua în următoarele moduri:

  • în avans, prin ordin de plată în contul Societății, IBAN RO35 INGB 0000 9999 0628 8597 deschis la ING BANK. Garantam returnarea 100% a plății, în cazul în care bunul comandat nu este livrat în urma renunțării la comandă de către Cumpărător;
  • în avans, plata online cu cardul. Tranzacția va fi procesată de euplatesc.ro, serviciu oferit de EuroPayment Services S.R.L., una dintre companiile prin intermediul căreia se realizează cele mai multe plăți online în România.(https://www.euplatesc.ro/ ). Garantăm returnarea integrală a banilor în cazul în care Comanda nu se va finaliza.

 

12. Livrarea produselor

Livrarea Produselor se va face oriunde în țară, prin intermediul unei firme de curierat acreditate. Societatea își rezervă dreptul să efectueze confirmarea Comenzii înainte de onorarea lor prin contactarea Cumpărătorului.

Daca Cumpărătorul a optat pentru livrarea prin curierat rapid, tariful de livrare este de variabil, în funcție de volumul Produselor. Există posibilitatea unui preț fix de livrare, în valoare de 19 lei, pentru eșantioane.

Termenul de livrare este de 5 zile lucrătoare, în funcție de destinația fiecărui colet. Comenzile înregistrate în afara progamului de lucru vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare, iar termenul de livrare se va calcula de la acea dată. Comenzile plătite prin OP vor fi expediate în momentul în care plata este confirmată în contul Societății.

În cazul în care Cumpărătorul nu este găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni, după reluarea legăturii cu Cumpărătorul. În cazul în care livrarea nu se poate face nici a doua oară, Comanda va fi anulată automat, iar coletul va fi returnat la sediu. În cazul în care Cumpărătorul dorește să reia aceeași Comandă, va fi nevoit să suporte costul integral al livrării, indiferent de valoarea produselor cumpărate.

Recepția Produselor reprezintă acceptul Cumpărătorului că acestea au ajuns în stare bună și corespund cantitativ și calitativ cu ceea ce s-a comandat și aceasta este facută în momentul semnării documentelor fiscale legale ce însoțesc coletul.

Factura constituie contract de vânzare/cumpărare conform legislației românești în vigoare.

Societatea își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale Produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de Societate, care includ: incendii, explozii, inundații, epidemii sau pandemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră conform uzanțelor legii românești.

 

13. Politica de retur

Cumpărătorul are dreptul să returneze Produsul în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.

Societatea va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării acesteia de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată după cum urmează:

  • pentru Comenzile achitate cu card bancar, prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
  • pentru Comenzile achitate ramburs, prin restituire numerar în showroom sau prin restituirea contravalorii Produsului în contul bancar transmis de client.

 
Societatea va putea amâna rambursarea sumei până la primirea bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate.
 
Dacă Produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă.

 

14. Promoții și concursuri

Societatea stabilește regulamentele promoțiilor și ale concursurilor pe care le organizează. Aceste regulamente sunt aduse la cunoștința eventualilor participanți numai prin intermediul Site-ului. De aceste promoții beneficiază doar comenzile care respectă întocmai regulile afișate pe Site. De asemenea, promoțiile se aplică doar comenzilor care sunt înregistrate de Societate în perioada de timp specificată în regulament și în care promoția este validă și numai în limita stocului disponibil. Nu garantăm disponibilitatea pe stoc a produselor pentru promoție și o putem întrerupe sau anula în orice moment fără nici o notificare prealabila.

 

15. Calitatea serviciilor de hosting, erori de funcționare

Site-ul este găzduit de serverele unei terțe firme. Societatea nu va putea fi facută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe Site indiferent de motivele apariției lor, acestea incluzând modificări ale Site-ului, setări sau actualizări ale scripturilor programate. Societatea nu va putea fi făcută răspunzătoare pentru erorile apărute din cauza folosirii anumitor browsere pentru vizitarea Site-ului. Societatea nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legături de pe Site. Pentru respectivele site-uri, răspunderea integrală o poartă proprietarii site-urilor în cauză.

 

16. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Vă rugăm să parcurgeți Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.

 

17. Dispoziții finale

Orice altă problemă cauzată de Produsele și Serviciile prezentate pe Site și care nu este deja tratată de niciun articol din prezentul document, se va soluționa pe cale amiabilă, în termen de 30 de zile lucrătoare de la data sesizării în scris a problemelor de către Utilizator. Dacă Utilizatorul are o problemă legată de o Comandă, care nu pare a putea fi rezolvată prin e-mail sau cu persoana cu care acesta discută, Utilizatorul poate lua legătura pentru o conciliere gratuită cu Liana Leriu la adresa de mail office@toncorner.ro sau la numărul de telefon 0747 161 177.

În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată române sau unui organism de rezolvare a disputelor alternativ, agreat de ambele părți.

Fiind de acord cu acești Termeni și Conditii de Utilizare a Site-ului TONCORNER.RO, Utilizatorul își asumă în totalitate consecințele ce decurg din folosirea în aceste condiții a Site-ului.

 

18. Date de identificare firmă

SC TONCORNER SRL

Capital Social 200RON

Sediu: Str. Nichita Stănescu, nr. 32, 077135, Mogoșoaia, Jud. Ilfov

Punct de lucru: Bd,Ion Mihalache 127, Bl.6, sector 1, 011179

Înregistrată în registrul comerțului sub nr. J23/4035/10.10.2016

Cod unic de identificare fiscală: RO 3661642

IBAN: RO35 INGB 0000 9999 0628 8597

BANCA: ING BANK

E-mail de contact: office@toncorner.ro